czwartek, 29 grudnia 2011

Każdy z nas chce kupić dobry samochód. Dzisiejszy rynek ma ta nie określone możliwości, że może nam wcisnąć wszystko co tylko posiada w swojej ofercie. 
Ja kupiłem Audi A6 z 2003 roku z silnikiem 2,5 TDI o mocy 180KM http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A6 Samochód zadbany naprawdę godny polecenia;) ale zanim kupiłem to naprawdę dobrze go przejrzałem. Auto sprowadzone z Niemiec w 2006r. W Polsce pierwszym właścicielem był jeden z prezesów firmy FAKRO http://fakro.pl/ który śmigał nim 4lata. Naprawdę się udało;) Nowe hamulce, rozrząd, wszystko pięknie śmiga;)
Jeżdżę już ponad rok tą czarną piękną bestią;) Pieniądze jakie włożyłem w ten samochód to 530zł na odgrzybienie i nabicie klimatyzacji ponieważ musiałem jeszcze dokupić wiatrak, który na chłodnicę, bo coś nie chciał się załączać. I pomimo, że auto ma już trochę na biegane kilometrów to dosłownie nic przy nim nie robię - jak to było z poprzednim;)

Kody błędów AUDI
http://kodyusterek.blogspot.com/





Różne rzeczy piszą szczególnie o silniku, ale ja naprawdę nie mam nic do zarzucenia. Kumpel musiał wymienić wałki rozrządu, ale zależy jak się trafi z poprzednimi właścicielami. Jeśli naprawdę samochód był zadbany to nie będzie z nim żadnych problemów nawet po 350tys. tylko bieżące naprawy: rozrząd i oleje, reszta będzie śmigać jak najlepiej.
To jest właśnie samochód ma służyć do jazdy, a nie do odwiedzania mechanika. Spala to 8l/100km, ale jazda tym samochodem jest prawdziwą przyjemnością;) komfort, przyspieszenie - rewelacja;)
A tak wygląda to AUTO ;)


1 komentarz:

  1. Jak dla mnie o tym ile pracy jest do wykonania przy kupionym używanym samochodzie, zależy od tego jak poprzedni właściciel dbał o ten samochód.

    OdpowiedzUsuń